piątek, 16 sierpnia 2013

Daru - trochę faktów.

No to siema. Mam na imię Daria. W grudniu skończę 14 lat. Jestem Directioner, Belieber, JCat i Roomie. Prócz pop'u słucham Dubstepu, Reggae, Rock'a i trochę rapu. Moim ulubionym kolorem jest niebieski, ale kogo to obchodzi?
Nie mam hobby. Nie mam talentu. Cóż, jestem wyjątkiem. Często mam zwariowane pomysły, więc aż strach, jak mam coś wymyślać.. Wiktoria jeszcze nie przekonała się, na co mnie stać, hahah.
Mam twitter'a. (@daru_truexx) Facebooka, ale nie będę podawała XD
Strasznie kręcą mnie tatuaże i kolczyki. Na prawdę, bardzo mi się to podoba. Gdyby nie fakt, że rodzice się nie zgadzają, zrobiłabym sobie tunel. I zrobię, ale jak będę starsza.
Umiem grać na pianinie.. Ale jestem samoukiem.. Na prawdę nie wiem co mam jeszcze pisać..
Strasznie lubię jeść, ale miałam podejrzenie anoreksji..

Mieszkam niedaleko Bytomia - miasta, w którym mieszka Wiki. :)
Mam młodszego brata. :)
Straaaaaaaasznie lubię moją klasę z gimnazjum!
Mam przyjaciela i przyjaciółkę.
Posiadam 2 karty do telefonu, bo tak jest fajnie XD
To chyba tyle... :>
*na nagłówku, ja jestem po lewej - polecą hejty?*

Liczę, że będziecie odwiedzać naszego bloga i spodoba wam się to, co się na nim będzie działo.

- Daru. xox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz