poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Koniec wakacji.

Wróciłam właśnie do domu. Tzn, nie własnie, bo koło 13. haahhaha.
Dzisiaj się rozpakowywałam, a jutro będę kończyć. ugh. :/
Przepraszam Wiki, za to, że nie było mnie na gg, ale musiałam odpocząć i tyle.
Więc no tak, 29 zobaczę się z nią i już nie mogę się doczekać! awww! <3
nudzi mi się bardzo, więc robiłam sobie zdjęcia, tak o!
zamazane, krzywe. ale dodam, a co. hahahaha
Wiki nagrała mi video i w ogóle jest cudowna. <3
myślę, że przy naszym spotkaniu, nagramy jakieś wideo, żeby dodać na bloga.
Zrobimy mnóstwo zdjęć. Musimy! <3
robię kolaż na ścianę ze zdjęciami ze znajomymi <:
Wiki musi się tam znaleźć, obowiązkowo! :*
no to co, ja lecę się rozpakować do końca, posprzątać trochę i spać później.
Dobranoc kochani! :*
~ Daru. xox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz