piątek, 16 sierpnia 2013

WIKI - trochę o mnie :>

W tym poście opowiem wam troszkę o mnie :> Jestem zamkniętą w sobie nastolatką która ciężko otwiera się przed ludźmi : / No niestety ;D Moje hobby to śpiewanie , rysowanie komixów , pływanie , moda i fotografowanie :) Ogółem jestem typową nastolatką. Mieszkam sobie w Bytomiu , kocham baardzo Daru :* Jestem Directioner , tego chyba nie muszę pisać. Jestem uzależniona od : muzyki , twittera ( @RockMeYeaahh follownij mnie , dam follow back xd ) i jedzenia XD. Moim marzeniem jest nauczyć się grać na gitarze i spotkać moich idoli oraz powiedzieć im jak bardzo ich kocham. W przyszłości chciałabym mieć zespół lub być piosenkarką , albo jeśli to nie wypali zostanę psychologiem. Chciałabym mieć syna i córkę , syna nazwałabym Javvad lub Niall a córkę Louise lub Danielle. Moja wada to gadatliwość xd Znajomi mówią mi że mam niesamowite poczucie chumoru i chyba wiem po kim hahah <3 Mam zrytą psychikę przez moich wspaniałych idoli , ale i tak ich kocham. UWIELBIAM PIŁKĘ NOŻNĄ ;D Najchętniej zakładam bluzki w paski i trampki. Chciałabym mieć conajmniej 10 tatuaży i to chyba na tyle :*
Kocham was , Wiki »» PS. u góry na nagłówku ja to ta po prawej xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz